Subject: Re: Pakkumine teadusuuringu „Eesti elanikkonna usuline identiteet” läbiviimiseks_Civitta Eesti AS
From: "Piia Viks-Binsol" <[email-masked]>
To: "Ringo Ringvee" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "Martin Tulit" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 16:01:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Ringo

Tänan põhjaliku tagasiside eest.
Kahjuks ma ei oska ma Teie e-kirjas sisalduvat punktitabelit kokku viia 
hankekutses toodud hindamise loogikaga (viimases oli iga kriteeriumi hinnang 
skaalal 1- 5; kuid e-kirja tabelis on suuremad punktid) ja seetõttu jääb 
ikkagi arusaamatuks, et kui madalalt/kõrgelt Te hindasite nt meie meeskonna 
kompetentse, metoodiat jms (võrreldes siis võimalike maksimum punktidega).
Aga täiendavast tekstist saame üldjoontes aru, mis meie pakkumises Teie 
ootustele ei vastanud või kahtlusi tekitas.

Palun ka lisainfot, et kes konkursi võitis.

Lugupidamisega
--

Piia Viks-Binsol

Civitta Eesti AS

Uuringute valdkonna juht / Associate Partner

+372 53417107

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Ringo Ringvee (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 26. 
juuni 2025 kell 12:57:

Tere,

Siseministeerium tänab Civitta Eesti AS-i konkursil „Eesti elanikkonna 
usuline identiteet“ läbiviimiseks esitatud pakkumuse eest. Hindamiskomisjoni 
otsusega ei osutunud Civitta Eesti AS 57 hindepunktiga konkursi võitjaks. 
Kindlasti ootame teid osalema taas järgmistel sarnastel konkurssidel, sest 
konkurentsi abil pingutame me kõik enam ja saame paremaid tulemusi. 
Alljärgnevalt vastan seoses Civitta Eesti AS pakkumuse osas. Hindepunktid 
olid järgnevad:

Kriteerium

Punktid

1. Taotleja arusaam uurimisprobleemist, sh eesmärkide, uurimisküsimuste 
selgus ja asjakohasus

12

2. Kavandatava uuringu metoodika, teaduslik tase ja põhjendatus

10

3. Uurimistöö teostatavus, sh eelarve ja planeeritud tegevuste vastavus ning 
põhjendatus

13

4. Riskide maandamise kava

12

5. Vastutava täitja ja uurimisrühma võimekus kavandatavat projekti ellu 
viia, nende eelnev kogemus ja senine tegevus valdkonnas

10

Kokku

57

Vastates Teie küsimusele, mida järgenvatel kordadel Civitta Eesti AS arvesse 
võiks võtta, siis üks oluline komponent on tellija valdkonnakompetentsiga 
arvestamine (antud juhul Siseministeeriumi teabemahuga Eesti usulisest 
hetkeolukorrast). Seega lisaks märkimisväärsele uuringute läbiviimise 
kogemusele ja pädevusele on vajalik uuritavas ajahetkes Eesti elanikkonna 
usulise identiteedi küsimusi (väga) hästi valdavate sisuekspertide 
kaasamist, keda leidub nii Eesti üli- kui kõrgkoolides.

Küsimusele, mis võinuks olla paremini, saame vastata, et kindlasti oleks 
vaja olnud sisulisemat põhjendamist fookussihtrühmade moodustamisega seonduv 
(nt „slaavlased“ või islamiusuliste jagunemine), aga ka näiteks selgemaid 
täpsustusi usuorganisatsioonide juhtide kaasamisega seotud küsimustes. 
Hetkeolukorda arvestades oleks suure tõenäosusega kõige suurem väljakutse 
olnud kvalitatiivsed intervjuud kolme rändetaustaga sihtgrupile suunatud 
usuorganisatsiooni juhiga.

Meil on rõõm näha, et huvi Eesti elanikkonna usulisi tõekspidamisi puudutava 
uuringu läbiviimise vastu on kasvanud. Seega loodame näha Civitta Eesti AS 
pakkumusi ka järgnevatel sarnast valdkonda puudutavatel konkurssidel.

Lugupidamisega

Ringo Ringvee
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 6125058
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Piia Viks-Binsol <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 10, 2025 12:42 PM
To: Ringo Ringvee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Martin Tulit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pakkumine teadusuuringu „Eesti elanikkonna usuline identiteet” 
läbiviimiseks_Civitta Eesti AS

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Ringo

Tänan teate eest.

Palun infot hanke võitja ning meie pakkumise hindamise tulemuste kohta (sh 
sisu ja punktid). Saame seda edaspidi aluseks võtta, et paremini vastata 
avaliku sektori uuringu ja analüüsi tellimuste ootustele.

Lugupidamisega

--

Piia Viks-Binsol

Civitta Eesti AS

Uuringute valdkonna juht / Associate Partner

+372 53417107

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Ringo Ringvee (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 9. juuni 
2025 kell 10:30:

Tere,

Konkursi „Eesti elanikkonna usuline identiteet“ hindamiskomisjoni, mis 
moodustati Siseministeeriumi varade asekantsleri 31.03.2025 otsusega nr 
1-24/151 ja mis hindas pakkumusi dokumendis „Konkursi lähteülesanne ja 
tehniline kirjeldus“ sätestatud konkursitingimustest lähtuvalt, 
protokollilise otsusega (23.05.2025 nr 1-20/58) ei loetud parimaks 
pakkumuseks Civitta Eesti AS tehtut ning seega ei teinud ettepanekut sõlmida 
lepingut Eesti elanikkonna usulise identiteedi kaardistamiseks korraldatava 
uuringu läbi viimiseks.

Lugupidamisega

Ringo Ringvee
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 6125058
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Piia Viks-Binsol <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 2, 2025 12:23 PM
To: Ringo Ringvee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Pakkumine teadusuuringu „Eesti elanikkonna usuline identiteet” 
läbiviimiseks_Civitta Eesti AS

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Uurin, et millal võib oodata teadusuuringu „Eesti elanikkonna usuline 
identiteet” pakkumiskutsele esitatud pakkumiste tulemusi.

Lugupidamisega

--

Piia Viks-Binsol

Civitta Eesti AS

Uuringute valdkonna juht / Associate Partner

+372 53417107

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Piia Viks-Binsol (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 22. aprill 
2025 kell 16:12:

Tere

Saadan Civitta Eesti AS pakkumise teadusuuringu „Eesti elanikkonna usuline 
identiteet” läbiviimiseks vastavalt Siseministeeriumi veebi avaldatud 
pakkumiskutsele: 
<https://siseministeerium.ee/uudised/pakkumuskutse-teadusuuringu-eesti-elanikkonna-usuline-identiteet-labiviimiseks> 
https://siseministeerium.ee/uudised/pakkumuskutse-teadusuuringu-eesti-elanikkonna-usuline-identiteet-labiviimiseks.

Palun kinnitage, et olete kätte saanud.

Juhul kui Teil on meie pakkumise kohta küsimusi, siis oleme kättesaadavad 
alloleval kontaktil.

Jääme ootama Teie tagasisidet ja otsust edasiste tegevuste kohta.

Lugupidamisega

-- 

Piia Viks-Binsol

Civitta Eesti AS

Uuringute valdkonna juht / Associate Partner

+372 53417107

[email-masked] <mailto:[email-masked]>